December 7, 2022

Today's News

December 7, 2022

جنرل باجوہ کی فیملی کا ریکارڈ لیک کرنے کے پیچھے اسحاق ڈار ہیں؟اینکرعمران

عمران خان نے اپنے یوٹیوب چینل پر کہا کہ جنرل باجوہ خاندان کے ریکارڈ لیک کرنا ناممکن ہے۔ انہوں نے یہ بھی بتایا کہ فیملی کا ریکارڈ ایف آئی اے سے لیک ہوا ہے اور ایف آئی اے کے ریکارڈ تک بہت کم لوگوں کی رسائی تھی۔ اور یہ کیسے ممکن ہوا کہ ایف آئی اے جنرل باجوہ فیملی کا ریکارڈ لیک کر دے۔ عمران ریاض خان نے کہا کہ یہ کیسے ممکن ہے کہ اسحاق ڈار کو پتہ ہی نہ ہو کہ ریکارڈ کیسے لیک ہوئے؟

Table of Contents

جنرل باجوہ کا ریکارڈ کس نے لیک کیا؟


احمد نورانی نے جنرل باجوہ فیملی کی 7 سے 12 ارب ڈالر کی دولت کا ریکارڈ لیک کیا۔
احمد نورانی نے یہ بھی بتایا کہ شادی کے بعد ان کے بیٹے کی بیوی کے اثاثوں میں بہت زیادہ اضافہ ہوا۔ جنرل باجوہ کی اہلیہ کے اثاثوں میں بھی جنرل باجوہ کے گزشتہ 6 سالوں میں اضافہ ہوا، احمد نورانی

مزید تفصیلات

پاکستان نے پیر کو فوری طور پر تحقیقات کا حکم دیا ہے کہ حکومت نے ملک کے طاقتور فوجی سربراہ کے خاندان کے خفیہ ٹیکس دستاویزات کی “غیر قانونی” اور “غیر
ضروری لیکیج” کے بارے میں کہا ہے۔

یہ اقدام ایک آن لائن تحقیقاتی نیوز پورٹل فیکٹ فوکس کی جانب سے اس ماہ کے آخر میں ختم ہونے والی چھ سالہ مدت ملازمت کے دوران جنرل قمر جاوید باجوہ کے خاندان کے افراد کی جانب سے تقریباً 56 ملین ڈالر کی دولت اور جائیداد جمع کرنے کی خبر شائع کرنے کے ایک دن بعد سامنے آیا ہے۔

پاکستانی وزیر خزانہ محمد اسحاق ڈار کے دفتر نے ایک بیان میں کہا کہ انہوں نے اس لیک کا “سنجیدہ نوٹس” لیا ہے، اسے ٹیکس قانون کی خلاف ورزی اور سرکاری خفیہ ڈیٹا کی خلاف ورزی قرار دیا ہے۔
ڈار نے چیف تفتیشی افسر، وزیر اعظم کے مشیر برائے محصولات کو ہدایت کی کہ “ذمہ داری کا تعین کریں اور 24 گھنٹے کے اندر رپورٹ پیش کریں”۔

Leave a Comment